By: nabialishad azin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 10-Jul-2007 03:21 Email | Share | Bookmark
ADO AIII TAG KE?

Maaf laa okeh kengkawan sekalian...hari-hari ku main hide n seek dengan bos haaa..kira sekarang ni nabia dah tahap tak boleh lari2 dah..tu yg nak update fp punnn ku tak sempat..fp kengkawan pun ada laa skali skala tinggalkan komen..ada juga yg ketuk pintu tp malu nk bg salam..ahaks..

So bagi tidak menghampakan kengkawan..nih laa dia jawapan TAG yg telah kalian lakukan..hehe..satu dtg dr mai..mai nihhhhhhhh memang tau..saja jaaa dia.. dan satu lagi dtg dr cak..cak dah rindu kat nabia kaaa?? So till meet again ye yangs'...


REQUIREMENTS : Write about what or how or why you gave the name(s) to your kid(s).

NUR NABILA HUDA
..nama nih dpt ms kami dlm kereta br balik keje..dok ngadap jammed..tup2 abg ckp "..haaaa pe kata kita namakan nabila huda?" so balik umah..terus capai buku dan cari maksudnya..
nur tu maknanya cahaya(semua tau dah kot kan..) nabila-cerdik,mahir.. huda-petunjuk..semoga nabila menjadi anak yg solehah..kat umah kami panggil dia "kakak" atau nabila..just nice utk disebut..

DANIAL IKHWAN & DANISH IRWAN
..nama kembo nih pilihan abg juga..dia cukup suka dgn nama danial n danish..danial adalah nama nabi..danish means pengetahuan,bijak..so kami nk letak muhammad di depan ada pulak anak kawan abg nama yg sama..so cari laa nama belakang tu pulak..me amat suka
dgn nama ikhwan..ikhwan means persaudaraan..initial "I" tu sama dgn initial ummi kan..so abg letak danial ikhwan..sesuai dgn orgnya yg agak tegas dan sket eksi..haha..
irwan pulak mertua amat suka sbb bunyinya cam jawa2 indon gitu kan..hehe..jenuh ummi cari maknanya..tp x jumpa2..tp dah mak yg minta..xkan laa nk tolak..so kami namakan danish irwan..sesuai dgn orgnya
yg agak pendiam dan soft-hearted..nama kembo nih kami cari ms kembo masih dalam incubator..sbb x ckup bulan kan..so ummi n ayah x expect kembo..dan kami masih belum rancang apa namanya..tu kisahnyaaaa..semoga kembo ummi nih pun jadi anak yg soleh ye cayang...hehe..

DARWISY IRSYAD
..nama budak tembam sorang nih pulak pilihan ummi totally! hehe..sowi k bang..ku berkenan sungguh2 dgn nama nih..ala ala arab gitu..org nk nyebut pun tergeliat lidah! hahaha..sampai klu checkup nurse akan panggil darwisi irsyad..
haha nk tergelak kami..nama nih cukup sweet bg ummi..darwisy means warak..irsyad means nasihat,panduan..semoga anak sorang nih boleh jaga ummi dan ayah tetua nanti..insyaAllah..


oleh kerana ku x berkesempatan nk ziarah kengkawan lagi..so tidak perlu la nabia nk tag org lain kan..hehe..takut ku pulak x terbaca kang...BUT me still miss you gals!!

kiriman salam...ASSALAMMUALAIKUM..


Quote:
alhamdulillah...terima kasih di atas segala komen aka feedback..dan terima kasih bg sesiapa yg wish teman...huiii terasa tuo dah nih wehhh..ahaks!! jumpo laie...daaaaaa


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net